Julpynt đŸŽ…đŸœâœš

publicerat i AllmÀnt, Inredning, Shopping;

Bara för nÄgon vecka sedan sÄ sa jag att jag orkar inte julpynta i Är. Sedan kom advent och jag kunde inte hÄlla mig. I söndags kvÀll tog vi upp allt frÄn kÀllaren och idag kunde jag inte hÄlla mig lÀngre. Upp med lite grejer i köket och i vardagsrummet. Dock blev det lite nytt till vardagsrummet, en ljusstake frÄn Ica kvantum (Bea) i Enskede och julstjÀrnor (blommorna).

FÄr vi inte svar frÄn Tybo innan helgen kommer sÄ flyttar vi tillbaka in i sovrummet pÄ söndag och dÄ ska jag sÀtta upp granen och pynta den ocksÄ, sÄ jÀkla taggad! I Är blir granen silvrig och vit, vi har kört pÄ guld och rött de senaste typ 4 Ären sÄ blir skönt med förÀndring.

Bordet i varsgsrummet med adventsljusstaken Àr fortfarande under makeover dÄ jag vill hitta en snygg löpare att ha pÄ bordet. SÄ först nÀr jag Àr klar med det fÄr ni bild dÀr, haha, perfektionist.

Kommentera inlÀgget hÀr :