Det finns idioter och så finns det idioter

publicerat i Allmänt;

I veckan när vi skulle till Sickla för att äta middag så backade en idiot in i vår nya bil... alltså hur dum kan en människa va?! Vår bil, 1 1/2 vecka gammal 😢 


Vi var på stora parkeringen utanför Hemtex och lampaffären, ni vet vid glashuset. Jag kör ca 10-15 meter bakom bilen, helt plötsligt börjar hon backa och det är ju inte långsamt hon backar. Jag lägger i backen och ska börja backa för att göra plats och innan jag ens hinner börja så är hon typ 2-3 meter ifrån mig och jag slänger mig på tutan men hon kör in i mig. Alltså ni skulle sett hur arg Mattias blev, han satt ju bredvid och är inte direkt känd för att ha ett lugnt temperament. Men när tjejen som körde den andra bilen kom ut så tror jag han insåg att det inte var någon idé att bli arg så han bara gick därifrån så fick jag ta allt snack, haha. 

Tjejen ba jag fattade inte hur snabbt jag backade, jag är så jäkla klantig. Man no shit sherlock.. aja vi tog alla uppgifter och nu väntar vi bara på att försäkringsbolagen ska se vems fel det var. Och det är ju ganska uppenbart vems fel det var men man vet ju aldrig vad dem sagt till sitt bolag. Det som kändes skönt var att när hon såg mitt körkort insåg att jag var Tobbes syrra och hon har jobbat ihop med honom. Så vi kan ju bara hoppas att hon är ärlig så att allt löser sig. Blir lite trött för typiskt en sån person som man har fördommar om att dem inte kan köra bil, ung och dum blondin... förlåt men ni skulle sett henne när hon kom ur bilen, hon sa inte ens förlåt, hon ba oj vafan vad klantig jag är, jag är så dålig och sen skrattade hon.. irriterande värre kan jag ju säga! 

Här kommer fancy bilder på bilens skada iaf 😓 en spricka på ca 20 centimeter, underbart! 

Kommentera inlägget här :