En lördagkväll

publicerat i Allmänt;

Hej allihopa! 

Hoppas allt är bra med er, med mig är det prima ballerina bortsett från min sjuka träningsvärk i rygg och höger vad, haha. Jag har typ tränat 3 pass 2017 och ena passet var igår. Vi körde massa olika övningar, bl.a. hopprep (därav träningsvärken i vaden antar jag) och vi avslutade passet med marklyft, körde nog lite väl tungt för att ha haft så långt uppehåll. Jag har knappt kunnat röra mig, trodde inte jag skulle komma ur sängen i morse men det gjorde jag. Tog mig från sängen till soffan, hahaha, det har dock vart rätt skönt att tillbringa en dag i soffan, kändes som att jag höll på att bli förkyld i veckan så jag behövde nog vila. Men imorgon måste jag lämna lägenheten mer än att ta mig till affären som blev dagens "utflykt". 

Syrran har tjatat på mig att jag ska blogga men vet liksom inte om vad riktigt. Händer ju inte mycket i livet, det är väl som för dem flesta andra som har ett heltidsjobb. Har träffat Linn i veckan iaf, det var mysigt som sjutton! Vi träffades senast innan jul om jag minns rätt 😳 

Imorgon ska jag träffa Elin Kronosjö, det var sjukt länge sen! I veckan blir det även en dejt med Nicole. Känns rätt skönt att få in lite kompistid, i och med att jag inte tränar så mycket just nu så hinns det med. 

Vi har börjat kolla hur många vi är inför nästa säsongen i fotbollen så det känns kul. Blir nog en till säsong trots att det var meckigt med spelare i slutet av förra. Men nu kör vi! Ska bli kul, vill börja träna så fort det blir lite varmare igen. 

Kände att detta inlägg blev väldigt spretigt, men Lollo detta är endast för att du tjatat 😉 en annan sak, äntligen har vi fått en duschkabin! Nu kommer det aldrig mer rinna ut vatten i hela badrummet när man duschar, dock är det lite väl tight när man sitter på toaletten men det får vi fan leva med! 

Bjussar på lite matbilder för det verkar vara det enda jag har på min mobil. Efterrätter från en lunch med en samarbetspartner och en härlig plockmatsmiddag med Cissi förra helgen. 

Nu ska jag återgå till att kolla mina älskade YouTubers. Puss på er 😘

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Systeryster:

😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

Kommentera inlägget här :