Godmorgon söndag 😮

publicerat i AllmÀnt;

Är lite trött idag men ska ivĂ€g och trĂ€ffa Elin sĂ„ kommer vĂ€l vakna till liv snart. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, blir nog lunch nĂ„gonstans och sedan fĂ„r vi se. Mattias har sin första trĂ€ningsmatch för i Ă„r sĂ„ hade gĂ€rna velat se denna men Elin hade ingen vinterjacka sĂ„ vi lĂ€r inte kolla pĂ„ den. FĂ„r hĂ„lla tummarna för honom Ă€ndĂ„, hoppas att han fĂ„r spela en halvlek trots att han inte trĂ€nat i veckan (Ă€lsklingen har vart sjuk). 


Kanske ska gĂ„ förbi nĂ„gon telefonbutik idag och se nĂ€r mitt abonnemang gĂ„r ut och nĂ€r jag kan skaffa en ny telefon. Börjar tröttna pĂ„ denna gamla iPhone 5 med sprucket glas. Jag har ju inte fixat ny telefon sedan min blev snodd förra sommaren dĂ„ den telefonen knappt var ett Ă„r gammal. SĂ„ jag har lĂ„nat en gammal telefon av Mattias familj. Men nu börjar jag tröttna pĂ„ dĂ„liga bilder och sprucket glas. Vi har ju fĂ„tt iPhone 7 som jobbtelefon och den Ă€r ju najs đŸ‘ŒđŸŒ det tror jag fasen blir dagens plan, bra dĂ€r Carro! 

Nej nu ska jag göra mig i ordning, ha en fin söndag ♄

Kommentera inlÀgget hÀr :