Bilen

publicerat i Allmänt;

Vår älskade Audi är fortfarande till salu. Jag får typ ångest hur mycket den har tappat i värde de senaste 2 1/2 åren. Vi köpte den för 94 000 kr och nu hade vi lagt ut den för 69 000 kr. Det högsta budet vi fick var 45 000 kr på två veckor. Funderar på att kolla med en bilsäljare jag känner och se vad han säger. Vill bara bli av med den men vill ju ha bra betalt, det är våra framtida lägenhetspengar så man vill ju ha så mycket som möjligt. 


Igår sänkte vi i alla fall priset samt la ut den på mig då mina brorsor gav mig tipset. Folk tror ju automatiskt bara för att det är en kille som säljer att man har kört som en dåre så vi testar det. Nu ligger den ute för 65 000 kr och högsta budet hittills är 52 000 kr. 

Har ni eller någon ni känner intresse så tipsa gärna! Jag älskar bilen men då Mattias tagit automatkörkort så var vi tvungna att köpa en ny bil. 

Kommentera inlägget här :