Hemmasöndag

publicerat i Allmänt;

Hej på er denna härliga söndag guys! 🙃 


Jag har inte gjort många knop hittills idag. Suttit framför tvn, kollat på catfish, ätit frukost och kollat på youtube, det är väl typ det som har gjorts. Men nu har jag tänkt att ta tag i dagen. Jag ska städa lägenheten, tvätta och göra matlådor till veckan. Jag ska också ta hand om mina blommor. Monsteran lever sitt egna liv och jag tror den behöver någon blompinne eller så för den börjar hänga lite, bladen känns väldigt tunga. Har ingen blompinne hemma för stunden men får se hur jag ska lösa det, kanske kan fösta upp dem med något snöre. 

Senare ikväll ska jag träffa Linn, vi ska skjutsa Mattias till Gärdet där han har fotbollsmatch och sedan ska jag och Linn åka till Mos för att äta middag 😍 myspys! 

Kommentera inlägget här :