Mars månad

publicerat i Allmänt;

Hej vänner! 😍 


Har ni saknat mig? Jag hoppas det i alla fall. Min vardag har rullat på som vanligt så därav ingen uppdatering. Det händer liksom inte så mycket roligt tyvärr. Men så är väl livet ibland. Denna vecka har vart lite smått kaotisk på jobbet och jag förstår egentligen inte varför. Tänkte att sportlovet skulle göra sitt så att det skulle vara lugnt men det var som att alla säljare vaknade upp ur sina iden. Jörgen har vart helt ledig denna vecka och jag har fått ta tag i massa av hans kunder och uppgifter, as kul! Förra söndagen hade jag min första visning helt ensam, inte nog med att det var min första ensam utan det var en villa också. Visningen gick superbra! Har fått fler frågor nu om jag inte ska bli mäklare och svaret är fortfarande nej. Mina helger är för heliga, hade aldrig pallat att bara vara ledig på lördagar. Hade alla visningar vart på vardagar hade jag nog kunnat ta mig en lång funderare i alla fall 😉 

Annars då? Bortsett från att det har vart mycket på jobbet så har Mattias tränat på med sina 5 träningspass i veckan så våra onsdagar och lördagar är lite heliga då vi knappt hinner ses på vardagarna. Jag har fått till 2-3 pass de senaste veckorna så ändå ok men nästa vecka vill jag få till 4 pass 💪🏼 

Nöjesmässigt så har jag träffat Nicole, vi hängde förra veckan både på torsdagen då vi simmade och på lördagen då vi åt middag, kollade sex and the city och umgicks 😍 Linn är min fotbollsvän, jag har fått min dos av Linn på söndagar då vi kollat på Mattias fotbollsmatcher men förra veckan skaffade hon gymkort på Actic så nu kommer vi börja träna tillsammans också 😃 jag och Mattias har sett nya fifty shades, hur bra?! Vi har även ätit en del ute, vi har besökt Paradiset som öppnat i Sickla och vårt absoluta favoritställe Sovel (också i Sickla) med så sjukt gott och prisvärt kött! 

Annars har vi spenderat helgerna hemma eller ute, nehe? Haha. Nej men alltså helgerna har gått åt till att fixa ordning i lägenheten, på vardagarna slänger jag bara av kläderna efter jobbet så på helgerna får man ta tag i allt kaos, tvätt och städ. Söndagarna har blivit fotbollsdagar då Mattias har haft matcher, underbart så länge det är soligt i alla fall 😜

Nu ska jag återgå till denna fantastiska lördag och mysa med min älskling. Vi ska äta maten nedan som vi även åt till middag igår. Puss på er 😘

Kommentera inlägget här :