Veckan som gått

publicerat i Allmänt;
Försöker verkligen komma på vad jag har gjort dem senaste dagarna men alla dagar bara flyter ihop... 
 
Här kommer en ansträngande sammanfattning: 
Torsdagen var det fotbollsträning som gällde, älskade fotboll! På fredagen var det mysfika med Lollo och Linn efter jobbet. Sedan köpte jag och Mattias med oss sushi som vi intog hos mamma och pappa. Så härligt att hälsa på familjen. På lördagen var det fransar som stod på schemat på förmiddagen, sedan blev det en kycklingsallad på Hörnet med Linn följt av fotbollstittande. Kvällen spenderades framför tvn med min älskling. Söndagen var väldigt slapp! Sålde lite grejer som jag lagt ut på köp och sälj sidor. Mötte upp Mattias vid två när han slutade, köpte med oss lunch hem. Tillbringade eftermiddagen med att städa, tvätta och vila bort huvudvärken som var på besök. När jag vaknade till liv ville jag gå ut och få frisk luft så ut i snöstormen en halvtimma innan vi gick hem igen och tillbringade resten av kvällen framför tvn 😍
 
Bra sammanfattning va? Ni märker, ni har inte missat så mycket men ändå känns det som att jag har gjort massa och helgen bara sprang iväg som vanligt. 
 
Bjuder på ett litet citat från gårdagen 
 

Kommentera inlägget här :